Najczęściej zadawane pytania

 

Poniżej zamieszczamy pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej poruszane przez Klientów kwestie.

Mamy nadzieję, iż wśród nich odnajdziesz odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie.

Jeżeli tak się nie stanie, zapraszamy do kontaktu.

 

Często zadawane pytania:

  • O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Gdzie jest moja przesyłka?

 

O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?

 

Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę doręczenia zamówienia.

Jeżeli doręczyciel nie zastanie nikogo w domu, pozostawia awizo - przesyłkę należy odebrać w najbliższej placówce pocztowej w ciągu 14 dni od momentu pozostawienia informacji.

Przesyłkę odebrać może adresat oraz osoba która w dowodzie tożsamości posiada ten sam adres, który widnieje na liście przewozowym.

Kurier podejmuje 2 próby doręczenia, zazwyczaj uprzednio kontaktuje się telefonicznie, jednak nie ma takiego obowiązku.

Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, polecamy podać adres firmowy.


 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów.

Podczas składania zamówienia, prosimy wybrać opcję odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący jest informowany o możliwości odbioru osobistego.

Nie jest pobierana opłata za odbiór osobisty.


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt wysyłki zakupionych towarów, uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranej formy dostawy i sposobu płatności.

Oferujemy Państwu darmową wysyłkę, dostępną dla zamówień o wartości od 1499PLN - promocja dotyczy wyłącznie dostawy na terenie Polski.

 

» szczegóły kosztów dostawy


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Posiadając konto w naszym sklepie, możesz na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówienia logując się do panelu klienta.

Jeżeli dokonałeś zakupów bez rejestracji - na wskazany adres e-mail, wysyłane będą powiadomienia - informujące o kolejnych etapach w realizacji Twojego zamówienia.

  • wiadomość informująca o przekazaniu zamówienia do realizacji ( po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej wpłaty).
  • wiadomość informująca o wysyłce towaru.

 

» zaloguj się do panelu Klienta 


 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zakupione produkty, zapłacisz wybierając jedną z poniższych metod:

  • przelew bankowy
  • płatności on-line PayU
  • płatność przy odbiorze

 

»szczegóły dotyczące płatności


 

Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?

 

Zmiany w złożonym zamówieniu możesz wprowadzić, jedynie do czasu jego wysyłki.

Gdy przesyłka zostanie nadana - jakiekolwiek zmiany są niemożliwe.

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia ( zmiany produktowe, zmiana adresu wysyłki, metody płatności czy opcji dostawy ) - prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny.


 

Jak anulować zamówienie?

 

Anulować zamówienie możesz, do momentu jego skompletowania.

Gdy przesyłka zostanie nadana - anulowanie jest niemożliwe.

W celu anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia umieszczony zostaje link, umożliwiający śledzenie drogi przesyłki.

 

 


 

  • Konkurencyjne
    ceny produktów

  • Uznane
    marki w ofercie

  • Odbiór osobisty
    Własny magazyn

  • Możliwość
    negocjacji

  • Ekspresowa
    dostawa zamówień

Copyright 2019 by RolParts. Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wdrożenie: